Модуль 1

Усна народна творчість

1. Виконайте завдання за посиланням 

MIND-карти

Ментальні карти

Гімн України




З А К О Н   У К Р А Ї Н И 

Про Державний Гімн України 

      ( Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2003, N 24, ст.163 ) 
 

     Стаття 1.  Державним  Гімном  України  є національний гімн на 
музику М. Вербицького із словами першого куплету та приспіву твору 
П. Чубинського в такій редакції: 

    "Ще не вмерла України і слава, і воля,
     Ще нам, браття молодії, усміхнеться доля.
     Згинуть наші воріженьки, як роса на сонці.
     Запануєм і ми, браття, у своїй сторонці. 

     Приспів: 

     Душу й тіло ми положим за нашу свободу,
     І покажем, що ми, браття, козацького роду". 

     Стаття 2.  Встановити,  що урочисті заходи загальнодержавного 
значення розпочинаються і закінчуються виконанням Державного Гімну 
України. 

     Музичне виконання  Державного  Гімну України здійснюється під 
час проведення офіційних державних церемоній та інших заходів. 

     Стаття 3.  Наруга над Державним Гімном України тягне за собою 
відповідальність, передбачену законом. 

     Стаття 4.   Цей   Закон   набирає   чинності   з   дня   його 
опублікування. 
 

 Президент України                                         Л.КУЧМА 

 м. Київ, 6 березня 2003 року 
          N 602-IV 
 

Українська література ХІХ ст. Суспільні умови та літературний процес в Україні в 70-90 рр. 

І. С. Нечуй-Левицький. Огляд життєвого і творчого шляху. Тематика його ранньої творчості

1. Складіть тези за поданим матеріалом. Вивчіть матеріал. Інформація за посиланням:
https://drive.google.com/file/d/0B03U2lKt1-cBeHNLVWZuWUxIU1U/view?usp=sharing 

 І. С. Нечуй-Левицький "Кайдашева сім'я"

1. Прочитайте повість "Кайдашева сім'я". Книга за посиланням:
2. Перегляньте фільм



3. Складіть цитатну характеристику образів повісті.

4. Дайте відповіді на питання:

  • Зачитайте початок твору «Кайдашева сімя». Чи знаєте ви, що існував інший початок твору? Чому, на вашу думку, повість зазнала цензурних втручань? Знайдіть вислови, які, на вашу думку, могли б не сподобатися царській цензурі. 
  • Яким бачить Нечуй-Левицькнй минуле свого народу? 
  • Знайдіть описи-пейзажі, що підкреслюють героїчність української історії. Яким чином вони виконують свою худож­ню роль?
  •  Розкрийте зміст речення: «Весь край ніби кладовище, де похований цілий народ...» Що цим хотів ска­зати автор про суспільне становище українського народу в XIX столітті, про його духовний рівень? 
  • Яких рис, на думку письменника, бракує українцям? 
  • Розкрийте значення словосполучень «кладовище укра­їнської історії» та «похована українська воля». У чому поля­гає смисловий зв'язок між цими поняттями та психологією ге­роїв твору? 
  • З якою метою Нечуй-Левицькнй написав такий початок повісті?
  •  Яка сцена з твору справила на вас найбільше враження? Чому? 
  • Як вплинув кріпосницький лад на життя суспільства?

    Панас Мирний. Огляд життєвого і творчого шляху. 

    "Хіба ревуть воли, як ясла повні?" 

     
    1. Прочитайте роман "Хіба ревуть воли, як ясла повні?". Книга за посиланням: 
     

     Питання для обговорення:

    1. Дайте порівняльну характеристику Чіпки й Грицька. Як формувався характер Чіпки й Грицька в дитячі та юнацькі роки?
    2. Проаналізуйте цитату з твору. Чому Грицько не шукає тієї правди? "А ти шукаєш правди? / Як, що тобі до того, Чіпко? Скажи мені, Бога ради?.. Адже тобі від того ні знобить, ні гріє… / Як не знобить? А правда де? Де та правда, по котрій нам весело жити? Де вона ділася?.. / А нема правди, - одказав Грицько - то живи так, як і всі живуть…/ А як не дають жити? Що тоді? / То все мана тільки! / Ой, Грицьку! Ой, братику! Не кажи так, важко мені, пече мене таке слово".
    3. Чи легше жити Грицькові з маною на очах?
    4. Чому Чіпка не може жити за принципом Грицька? 
    5. Кого в романі названо «польовою царівною»?
    6. Хто говорив про Чіпку: «У Чіпки й серце добріше й душа чістіша… А що він п’є? То його лихо п’є »?
    7. Яка з чотирьох частин є екскурсом в минуле?
    8. Які розділи роману "Хіба ревуть воли, як ясла повні?" найбільше зацікавили вас і чим саме?
    9. Як ви вважаєте, чому Панас Мирний та Іван Білик опис зовнішності персонажа подають під час першого знайомства читача з ним?
    10. Як ви розцінюєте особливості виховання Мотрею небажаної і складної за вдачею дитини?
    11. Чому бабуся для Чіпки була ближчою за матір?
    12. Як ви розцінюєте той факт, що юний Варениченко навідріз відмовився дати хабара Чижикові?
    13. З якої причини погане товариство мало надто великий вплив на Чіпку?
    14. Чому люблячій дружині вдалося зупинити моральне падіння Чіпки лише на деякий час? Схарактеризуйте образ Галі, використавши малюнок, висловіть своє ставлення до неї.
    15. Що ви можете сказати про долю Максима Ґудзя? Чому Чіпку й Максима в романі названо "пропащою силою"? Кого ще з персонажів можна зарахувати до "пропащих"?
    16. Стисло схарактеризуйте образи Матні, Лушні та Пацюка. Що їх поєднує між собою?
    17. З якою метою в романі багато уваги приділено панам Польським?

      Контроль змістового модуля 1

    1. ТЕСТ
    2. НАПИСАТИ ТВІР ЗА ОДНІЄЮ З ПОДАНИХ ТЕМ:
    • «Мій лист до Чіпки (за романом Панаса Мирного та Івана Білика «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»)
    • «Жіночі образи у романі Панаса Мирного «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»
    • «Чіпка та Грицько – спроба психоаналізу (за романом Панаса Мирного та Івана Білика «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»)
    • Роман «Хіба ревуть воли, як ясла повні» – гірка дума про долю українського народу.  
    • Ваша тема

Комментариев нет:

Отправить комментарий